Nieuws

TOPdesk: Junior IT Consultant

Body: 

- 38 - Starter of Young Professional - Bachelor of Master - Antwerp & Charleroi

Heb jij net je hogere studies afgerond en op zoek naar een eerste ervaring? Vind je het leuk om organisaties écht verder te helpen? Ben jij op zoek naar de vraag achter de vraag en zie jij niet alleen kansen, maar grijp je ze ook? Dan hebben wij een vacature voor jou!

Wat ga je doen?

Consultants bij TOPdesk vinden het leuk om met software te werken en zijn experts op het gebied van service management. Zij zorgen dat onze klanten de beste dienstverlening kunnen leveren aan hun klanten. Wat doe je als junior IT consultant precies? Je analyseert de situatie bij je klant, verbetert hun bedrijfsprocessen en implementeert onze software, op basis van hun wensen en doelstellingen. Wekelijks bezoek je verschillende klanten en help je ze een stap verder in het verbeterproces dat jij begeleidt. Projecten variëren van twee tot honderd dagen.

Naast de projecten die je bij klanten doet, krijg je bij TOPdesk ook veel vrijheid om onze eigen producten en diensten verder te verbeteren. Binnen de afdeling Consultancy werk je zelfstandig en toon je eigen initiatief. Uiteraard word je waar nodig ondersteund door je teamleider en collega’s die hun kennis en ervaring met je delen.

Consultancy startersprogramma

Je start met een opleidingstraject van twee maanden. In deze periode mag je een pittig leertraject verwachten, zowel op technisch vlak als op het gebied van consultancyvaardigheden. Je leert de software, onze diensten, klanten en collega’s kennen. Als jij ondernemend en leergierig bent, dan leiden wij jou in twee jaar op tot een professional in het vakgebied service management.

Ben jij onze IT Consultant?

- je bent (bijna) in het bezit van een master
- je bent analytisch en communicatief
- je hebt een ondernemend karakter en grijpt kansen
- je bent bereid om te reizen
- je hebt bij voorkeur kennis van JSON, SQL, XML en/of reeds ervaring met API integraties. Heb je hier nog geen kennis van maar ben je bereid hierin bij te leren? Dan ben je nog steeds van harte welkom!

Hier doe je het voor

- Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
- Binnen twee maanden ga je al zelfstandig aan de slag met uitdagende projecten bij onze klanten.
- Een baan bij dé marktleider op het gebied van service management-oplossingen.
- Diverse doorgroeimogelijkheden, denk aan specialistenrollen als: service management-specialist of projectmanager. Ook zijn er internationale carrièrekansen.
- Een professionele werkgever met een informele werksfeer.
- Dat je tijdens je kantoordag in Antwerpen hard werken kunt afwisselen met een potje tafeltennis.
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden.

https://careers.topdesk.com/nl-be/vacatures/consultancy/junior-it-consultant/

TOPdesk: Junior Account Manager

Body: 

- 38 - Starter of Young Professional - Bachelor of Master - Antwerp

Ben je recent afgestudeerd en wil je graag je gevoel voor ondernemerschap kwijt in een commerciële omgeving? TOPdesk zoekt hoogopgeleide starters met een drive om te scoren, die de finesses van B2B sales wil ontdekken.

Wat ga je doen?

Software verkopen (en kopen) gaat nooit over één nacht ijs. Elk gesprek is een puzzelstuk in het geheel. Binnendienst en buitendienst collega’s werken intensief samen om (potentiële) klanten te helpen. Onze verkoopstijl is behulpzaam en assertief, nooit agressief. Goede sales skills zien wij als een combinatie van inhoudelijke expertise, duidelijke communicatie en een kick halen uit succes. Een langdurige klantrelatie opbouwen staat bij ons centraal.

TOPdesk, ons Servicemanagement product, bestaat momenteel uit 20 verschillende modules en blijft zich continu ontwikkelen aan de hand van marktvraag, technische ontwikkelingen en inzichten over best practices voor bepaalde klantendoelgroepen. Dit zorgt er voor dat je steeds uitgedaagd wordt om voor variërende situaties de beste oplossing te vinden. Om de stand van zaken bij onze (potentiële) klantenkring te kennen, heb je veel telefonisch contact. Je maakt kennis met organisaties, doet onderzoek naar hun behoefte en legt functionaliteiten van TOPdesk uit. Het komt regelmatig voor dat er webdemonstraties worden gegeven of dat er RFI’s (request for information) moeten worden beantwoord. Alle inspanningen zijn er op gericht om op de shortlist te komen, zodat we in een persoonlijk gesprek met de klant ons als leverancier kunnen presenteren.

Bij TOPdesk krijg je de ruimte om alles te leren wat je nodig hebt om een goede sparring partner te zijn voor onze klanten. Initiatief is belangrijk, zowel in je rol als klantgerichte accountmanager als bij je eigen leergierigheid in het ontwikkeltraject.

Ben jij onze Junior Account Manager?

- Je hebt een Bachelor of Master werk- en denkniveau
- Je scoort hoog op ‘klantgericht werken’ en kan ons hiervan overtuigen met meerdere voorbeelden
- Je onderneemt graag nieuwe dingen en vindt het leuk om hier de verantwoordelijkheid voor te dragen
- Je communiceert vlot de kern van een boodschap maar weet ook dat sommige zaken meer sensitiviteit nodig hebben
- Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands. Een goede kennis van het Frans is een troef.
- Je hebt interesse in software en ICT

Hier doe je het voor

- Een uitdagende werkomgeving en interessante klanten
- Vriendelijke en behulpzame collega’s met een gezonde drang tot competitie
- Een informele cultuur en veel vrijheid in je werk
- Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en een uitdagend leertraject
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden

https://careers.topdesk.com/nl-be/vacatures/sales/junior-account-manager/

TOPdesk: Technical Specialist (NL – FR)

Body: 

- 38h - Starter of Young Professional - Bachelor of Master - Antwerp -

Vanwege onze internationale klantenkring zoekt TOPdesk meertalige support specialisten voor ons kantoor in Berchem. Spreek je vloeiend Nederlands en Frans? Help je graag mensen? En los je graag puzzels op? Dan ben jij onze Technical Specialist!

Wat ga je doen?

Van een technical specialist verwachten we de nodige leergierigheid. Je begint de eerste maanden met het uitgebreide opleidingstraject. Je leert alles over TOPdesk, onze klanten, onze werkwijze en over de techniek. In het inwerktraject zal je al snel de opgedane kennis in praktijk brengen. Natuurlijk is het belangrijkste deel van je werk het van dienst zijn van klanten en collega’s, maar ook na je inwerktraject blijf je doorleren door je te specialiseren en zelfstandig alle mogelijke incidenten op te pakken. Dit betekent dat je de ene keer binnen dertig seconden iemand heel blij maakt met een oplossing en de andere keer onderzoek doet om het probleem op te lossen. Hierbij zoek je samenwerking met directe collega’s of softwareontwikkelaars. Naast supporttaken is er ruimte voor interne projecten. Je werkt nauw samen met de Nederlandse supportafdeling.

Je dag is nooit hetzelfde. Iedere keer krijg je nieuwe situaties voorgelegd. Je denkt mee, luistert, stelt vragen en stelt prioriteiten. Naast het oplossen van de technische puzzel, vind je het ook leuk om je oplossing helder te communiceren.

Ben jij onze Technical Specialist?

- Vloeiend in Frans en Nederlands
- Afgeronde Bachelor of Master opleiding
- Starter of maximaal 3 jaar werkervaring
- Affiniteit met het oplossen van analytische puzzels
- Zelfstandige werkhouding
- Klantgericht
- Communicatief

Hier doe je het voor

- Je start met een opleidingstraject van twee maanden. Je mag een pittig, technisch leertraject verwachten. Door onze voortdurende trainingen leiden we je in twee jaar op tot een expert in service management
- Enthousiaste collega’s binnen een informele sfeer
- Diverse ontspanningsmogelijkheden op kantoor, een heerlijke lunch en een gezellige vrijdagmiddagborrel.
- Een sterk omkaderd opleidingstraject
- Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief
- Doorgroeimogelijkheden
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden

https://careers.topdesk.com/nl-be/vacatures/support/support-specialist-nl-fr/

DE SOCIO ECONOMICA TRUI IS DAAR!

Body: 

DE SOCIO ECONOMICA TRUI - Om je examens cozy door te zetten!

Dag lieve leden,

We stellen met trots de truien aan jullie voor. Je hebt ons er ongetwijfeld wel al in zien rondlopen, de prachtige bordeaux Socio Economica pull! Vanaf nu heb ook jij de kans om je eigen exemplaar te kopen! Voor €35 kun je deze lekker warme trui bemachtigen.

We hebben 2 pasmomenten, deze dinsdag 13 november, en volgende dinsdag 20 november VAN 12:30 TOT 13:30!

Je kunt op deze momenten in het Unifac gebouw jouw maat komen uitkiezen. Indien je niet aanwezig kan zijn op deze momenten kan je ons altijd een mailtje of een berichtje op Facebook sturen. Let op, we hebben een kleine voorraad dus wie eerst is (of een mailtje stuurt) kan er direct een meenemen. Verder kunnen we altijd op korte termijn bij bestellen.

Veel groetjes en succes gewenst
Het SE team xoxo

Indien je nog vragen hebt zijn we altijd bereikbaar via onze Facebook Pagina en via het e-mail adres infosocioeconomica.be