TOPdesk: Technical Specialist (NL – FR)

Body: 

- 38h - Starter of Young Professional - Bachelor of Master - Antwerp -

Vanwege onze internationale klantenkring zoekt TOPdesk meertalige support specialisten voor ons kantoor in Berchem. Spreek je vloeiend Nederlands en Frans? Help je graag mensen? En los je graag puzzels op? Dan ben jij onze Technical Specialist!

Wat ga je doen?

Van een technical specialist verwachten we de nodige leergierigheid. Je begint de eerste maanden met het uitgebreide opleidingstraject. Je leert alles over TOPdesk, onze klanten, onze werkwijze en over de techniek. In het inwerktraject zal je al snel de opgedane kennis in praktijk brengen. Natuurlijk is het belangrijkste deel van je werk het van dienst zijn van klanten en collega’s, maar ook na je inwerktraject blijf je doorleren door je te specialiseren en zelfstandig alle mogelijke incidenten op te pakken. Dit betekent dat je de ene keer binnen dertig seconden iemand heel blij maakt met een oplossing en de andere keer onderzoek doet om het probleem op te lossen. Hierbij zoek je samenwerking met directe collega’s of softwareontwikkelaars. Naast supporttaken is er ruimte voor interne projecten. Je werkt nauw samen met de Nederlandse supportafdeling.

Je dag is nooit hetzelfde. Iedere keer krijg je nieuwe situaties voorgelegd. Je denkt mee, luistert, stelt vragen en stelt prioriteiten. Naast het oplossen van de technische puzzel, vind je het ook leuk om je oplossing helder te communiceren.

Ben jij onze Technical Specialist?

- Vloeiend in Frans en Nederlands
- Afgeronde Bachelor of Master opleiding
- Starter of maximaal 3 jaar werkervaring
- Affiniteit met het oplossen van analytische puzzels
- Zelfstandige werkhouding
- Klantgericht
- Communicatief

Hier doe je het voor

- Je start met een opleidingstraject van twee maanden. Je mag een pittig, technisch leertraject verwachten. Door onze voortdurende trainingen leiden we je in twee jaar op tot een expert in service management
- Enthousiaste collega’s binnen een informele sfeer
- Diverse ontspanningsmogelijkheden op kantoor, een heerlijke lunch en een gezellige vrijdagmiddagborrel.
- Een sterk omkaderd opleidingstraject
- Veel ruimte voor persoonlijke ontwikkeling en initiatief
- Doorgroeimogelijkheden
- Uitstekende arbeidsvoorwaarden

https://careers.topdesk.com/nl-be/vacatures/support/support-specialist-nl-fr/